24 hodin na koloběžkách

1. Smraďoši 143 228,8 km
2. Wemena   94 150,4 km
3. Židovice   50 80,0 km

Zápisky jednotlivých stájí, dojmy a zážitky jejich jezdců

SMRAĎOŠI

17:00-19:00

Bára

Prokopské údolí

Tak jsem si zajela do Prokopáčku, lesní skolky, kde pracuju a jedu domů zapsat body. :) Touhle cestou už jsem jela mnohokrát a stejně je vždycky krásná. Do centra z Vinohrad hezky z kopečka, potom se kochat cestou podél Vltavy a přejet Barrandovský most. Hned po výjezdu z něj se člověk dostane do graffiti podchodu, který je děsně baravný a pěkný. Pak už jen podjet viadukt na kterém vede jedna z nejhezčí vlakových cest, pořádnej krpál a jsem ve školce. Zbylo mi ještě trochu času, tak jsem jezdila po údolí, v sedm na mě čekal Kytarista a dali jsme si odměnovou pizzu. :)

19:00-20:00

Soňa a Tygr

Úvaly - Klánovice

Jezdili jsme po asfaltce mezi Úvalama a Klánovicema, ta je rovná a má na délku 3,3km.

20:00-21:30

KubaT a HankaT

Zahradní Město - Vyšehrad - Vršovice

Na Vyšehradě je to fajn, je tam spousta lidí na zahrádkách hospod. Nemůžeme se dohodnout, zda všichni pěšáci měli roušky nebo ne. Slyšeli jsme různé melodie kostelních zvonů.

21:10

Pajdák

Právě jsem se domluvil s Karou, že si nebude nastavovat budík na předávku, ale že jí zavolám 30 minut předem. Už se těším, až uslyším její hlas v 5 ráno hned po probuzení :)

02:00-05:30

Zahradní Město - Krčák - Libuš - Modřany - centrum - Veleslavín

Vyrazil jsem se sluchátky v uších s puštěnou audioknihou Karlík a továrna na čokoládu. Tu jsem poslouchal až do centra. Venku docela zima, ale dalo se. Sjezd k Vltavě z Písnice je výborný, jen to stejně někde musíte nastoupat. Kolem Vltavy na rušné cyklostezce jen pár pěšáků, cyklista ani kolobezkar žádný. Centrum jsem si prorejdil prkně. Na Staromaku jsem byl třikrát. Pak jsem si vydupal Nerudovku, fíha. Pak kolem sídla mocipána a Nový Svět na Petřiny. Předávám v 5:30 na Veleslavíně Kaře. Dokonce předávám i samotný stroj, takže předávka jak má být. Jen ten pád na mokrém asfaltu chyběl. Nakonec jsem nastoupil víc než klesal. 1100 nahoru a 952 dolů.

05:30-09:00

Kara

Veleslavín - Trója - Kralupy

V 5 ráno mi volal Pajdák, že mám půl hodiny, tak jsem jemu a sobě šla udělat snídani (jemu vajíčka na chleba a vodu s citronem, já si dala lasagne od včerejška). První člověk kterého jsem potkala, byla paní na koloběžce v Dejvicích. 😂 Bohužel jsem se spoléhala na to, že mojí cestu bude zaznamenávat Google, až po dlouhé době, jsem zjistila, že zklamal a zapla jsem Mapy. Po cestě jsem poslouchala Jak jsem vyhrál válku. Některá místa, kde nebyla stezka, pouze pěšina cca 3 metry nad vodou, byla poměrně nesnadná, jinak cesta ubíhala velmi pěkně. Asi tři kilometry před Kralupy mi došlo, jsem ustoupila z plánu, vracet se domů vlakem a vytáhla mámu na výlet. V autě jsem okamžitě usnula, jak špalek.

WEMENA
17:00-18:00 Píšťala

Park Přátelství

Vyrazila jsem přesně v pět hodin a jednu minutu, protože jsem nejdřív musela dát storíčko na instáč. Mým cílem byla Billa na Proseku, ale chtěla jsem zkusit pořádně projezdit park Přátelství. Cesta byla celkem OK, cestou jsem potkávala lidi na kolech, bruslích a jinak funících. Málem jsem přejela dva psy. Ostatním jsem se vyhnula celkem dobře, ale jeden na mě štěkal tak, že jsem ho přejet chtěla. Když jsem potkala více než deset psů, přestala jsem je počítat. Taky mi párkrát před koloběžku vběhly děti, ale ty většinou uhnuly a neštěkaly. V šest hodin jsem byla u Billy, v nohách a kolech celý park Přátelsví a předala jsem štafetu Pampeliškovi.
19:00-20:00 Píšťala

Sídliště Střížkov

V 18:45 jsem volala Pampeliškovi, že už jsem nakouila a zas můžu chvilku jezdit. Nejdřív mi to nebral, ale pak jsme se spojili a já mohla vyrazit na svojí druhou etapu, kterou jsem tentokrát absolvovala se zátěží. S batohem nacpaným zeleninou a masem jsem se vydala prozkoumat sídliště za Billou, protože jsem tam ještě pořádně nebyla. Objela jsem několik ulic a překvapilo mě, že mezi paneláky je vilová čtvrť. Teď už jsem nepotkávala tolik psů, dětí ani lidí celkově, což bylo lepší, ale zase jsem nesla skoro batoh s moukou, mrkvema a tak a to zas tak dobrý nebylo, pořádně jsem objela sídliště, ale po 45 minutách už mě bolely záda z nákladu, tak jsem zamířila k domovu a předala štafetu opět Pampeliškovi
00:00-03:00 Miloš Frýba

Měli zavřeno!
03:00.04:00 Opičák

Nikde, žejo.

Prdim na vás jako správnej Smraďoch. :D Ve tři ráno nikde nejedu, když pak jedu ještě celej den s Kmeňákama z Poutníků.
04:00-09:00 Miloš Frýba

Měli zavřeno!
14:00-15:00 Vojta Bur.

v lese

Když jsem vyrážel tak jsem zjistil že nemůžu mít telefon v kapse a tak jsem se sundal tátovi držák na telefon z kola a zkoušel jo přidělat na koloběžku. Asi po pěti minutách jsem zjistil že to fakt nikam nepřidělám. Tak jsem si půjčil od mámy ledvinku a s potupou jsem vyjel. Jel se mnou Matouš protože odmítl jezdit sám a já zas jezdit zbytečně 2x dýl. Než jsme se dostali na cestu kde jsme chtěli jezdit tak už jsme měli za sebou 15 minut a jenom 1 kilometr protože naše koloběžky nezvládaly terén kterým jsme se tam dostávali. Když jsme se rozjeli po normální cestě tak jsme nasadili tempo které nám vydrželo až ke konci. PS: neměli jsme pití a ani jsme aspoň hodinu před výjezdem nepili a v průběhu jízdy která byla skoro pořád na sluníčku jsme málem umřeli.
15:00-16:00 Miloš Frýba

Dejvická nádražka

Nedovolili mi jezdit v lokále!

ŽIDOVICE
18:30 Žid

Velké Přílepy

Vytáhli jsme stroje ze stáje (z kůlny na zahradě) a vyrazili do uliček na kopečku vedle našeho domu na předem vyměřenou trasu 1,8 km (https://mapy.cz/s/hesesatuzu). Dvě doprovodná kola a čtyři koloběžky.
18:40 Žid
  STARTUJEME!
19:00 Žid
  Krátce po startu a taková blbost - umínil jsem si, že absolvuji kolečko na příšerné dětské koloběžce, která je sice krásně modrá a kovová, ale stupátko je z plastu (což nevadí) a bantamová kolečka taky (což vadí, a dost). Nadřel jsem se jako kůň a nejelo to ani z kopce!!! :-( V pondělí ji rozeberu na prvočinitele a poletí do sběrného dvora, bestie modrá!
19:25 anna
  První jízda byla strašně namáhavá, je večer a byla jsem unavená, nakonec jsem dala dvě kolečka a padám do postele
20:18 růt
  První dvě kola, potom sem už jela na kole
21:05 Žid
  Svítíčko přestalo slunit (prostě se setmělo, no) a tak zatím pauza, jdeme na večeři (dá-li se krupicová kaše, zlomyslně navařená mojí ženou, počítat za plnohodnotnou stravu pro závodníky)
21:29 Lóóórra
  Můj táta (ŽID) je přesvěčen, že se vrátí do svého rajónu ježdění. Abych si neříkal, že jsem slaboch, řekl jsem, že půjdu s ním. Myslím, že se domů nevrátím po svých:-)
22:40 Žid
  Venku mrzne, až praští :-o Teda teploměr fabuluje o 4°C nad nulou, ale to bude určitě tím, že je rtuť (nebo co to v něm v dnešní době vlastně koluje) už tak ztuhlá, že nechce slézt níž. Dělal jsem dvě kolečka doprovod Lóóórovi na svém kole a zbyl ze mě rampouch. Lóóóra teď padá do postele, já jdu na půdu oprášit zimní výbavu a vyrazím na pár uspávacích jízd na dobrou noc.
22:48 Lóóórra
  Jestli se divíte, že je z ŽIDA rampouch, není to žádná vyjímka, táta byl totiž venku jen v tričku a mikině! Teď opravdu zapadnu do postele a zítra snad něco najezdím. Vlastně - opravdu najezdím:-)
00:00 Žid
  Pokořeno naše 20. kolečko a 24. hodina, takže už je zítra. Kroužení liduprázdnými uličkami vilové zástavby není vůbec špatné a s patřičnými vrstvami termoprádla to bylo překvapivě příjemné... Neobvyklý zážitek bylo kochání se hvězdami za jízdy, to si ve svítící Stromovce ani pod stromy Divoké Šárky člověk neužije, zatímco naše - na světelný smog poměrně chudá - třiapůltisícová obec k tomu poskytuje ideální podmínky.
00:10 Žid
  Nemůžu se zbavit pocitu, jako bych jezdil v knihovně - dotyčné ulice mají jména po našich spisovatelích a neustále se opakující řada Neruda - bří Čapkové - Vančura - Němcová - Seifert - bří Čapkové - Mácha - Němcová - Seifert - bří Čapkové - Vančura - Němcová - Neruda mi zřejmě bude korzovat ve snech až do rána. Takhle plnou hlavu jsem jich neměl ani před maturitou - to se koloběžky jely na konci mého "svaťáku" a literaturu jsem se učil akorát ty dva dny, co jsem pak proležel v posteli a bolel mě každý sval v těle (a taky jsem si pak vytáhnul Máchu a bylo to s hóódně odřenýma ušima).
9:30 Žid
  Jezdci nakrmeni a nedočkaví, závodní stroj oservisován, klimatické podmínky příznivé. Na dnešek jsme si naměřili i kratší variantu 1,2 km (https://mapy.cz/s/banejekaku), protože to bude zřejmě jediný způsob, jak dostat jízdní doby i těch nejmladších členů stáje pod 10 minut.
12:50 Žid
  Dopolední expedice ukončena, na plotně už čeká hotový guláš. Lidi se divili míň, než když jsem jezdil v půl dvanácté v noci - to mi došlo, že když jsem tam jediný, koukají na mě víc jako na magora, než když nás ve tmě v Šárce potkávají víc (to pak spíš pochybují o svém duševním zdraví než o našem).
15:20 Žid
  Lór dokončil přijímačky nanečisto, můžeme znovu na trať. Čas se nachyluje a Wemena se nějak rozjela, takže bronzová medaile nás nemine...
16:35 Žid
  Opouštím stáj a odjíždím do práce na noční, ostatní se tahají o stroje, aby si ještě během zbývajících 20 minut stihli dát kolečko.
17:00 Lóóórra
  Jezdci vyčerpaní a hladoví, voda žádná, klimatizace nefungující - nejvyšší čas zbalit svých pět koloběžek (a kol) a odebrat se domů. Moc jsme si závod užili a jsme spokojení, že na nás zbylo třetí nejlepší místo. (To kdyby se přihlásilo víc stájí, bylo by to mnohem horší!) Mělo to ale taky užitek - místo naší trasy se mi zalíbilo, a tak mám v plánu tam dojíždět častěji:-) Ale jestli mě bude bavit cvičení, budete mít s námi na závodě hóóódně práce:-D
17:00 Žid
  DOJEZDILI JSME, rovných padesát koleček! Myslím, že všem jezdcům naší rodinné stáje se dnes bude velmi dobře spát... (a některým zítra velmi špatně chodit).