|
|
|
Extrémní počasí i trať zvládli nejlépe Yedoo |
18. 05. 2014 |
Vítězem 26. ročníku závodu „24 hodin
na koloběžce“ se poprvé stala stáj Yedoo. Rozhodně to ale nebylo
vítězství snadné - proti bylo počasí, stav trati i soupeři - zejména
tradičně druhé Parallo.
Na start se postavilo rekordních
osmnáct stájí, a všech osmnáct jich také i přes nepříznivé podmínky
závod dokončilo. Po úvodním nezávodním kole, věnovaném Honzovi
Polákovi z Horyinfo, se na většině trati závodilo naplno. Výjimkou
byla rovinka na hlavní cestě od druhého viaduktu ke sjezdu z
kopečka, jejíž projíždění se kvůli naprosté absenci asfaltu změnilo
v jízdu zručnosti. Další, a pravděpodobně ještě horší překážkou však
bylo počasí. Po úvodním pátečním dešti od půl sedmé večer do půl
druhé v noci si všichni oddechli, že už bude lépe. V sobotu po
poledni se však ukázalo, že lépe už bylo - vytrvalý a poměrně
vydatný déšť ustal až v pozdních nočních hodinách, dlouho po
ukončení závodu. Celý odpolední finiš, vyhlášení výsledků i balení
stájí tak byly značně navlhlé.
S ohledem na výše uvedené nepadaly
letos žádné rekordy, výkony všech stájí zůstaly za jejich obvyklými
průměry značně pozadu - i vítězné stáji Yedoo stačilo ke zlatu o
sedm koleček méně, než vloni ke třetímu místu... Výraznější ztrátu
zaznamenaly letos Nudle s mákem, pravděpodobně kvůli nedostatku
máku. Naopak rovnou v první polovině žebříčku se umístila nová
plzeňská stáj Burgraři, a na šestém místě povstala jako Fénix dávná
stáj Stopaři - v následujících letech se tak možná dočkáme dalších
překvapení v boji o medailová umístění.
Výsledková listina 2014 >>
Pamětní lísteček >>
Žid |
|
|
|
Podrobnosti o trase |
14. 05. 2014 |
Konec napětí a spekulací, jsou tady dlouho
očekávané informace k trase závodu apod.:
STARTOVNÍ LISTINA
Na start by se letos měli postavit jezdci z
osmnácti stájí. I po tradičním odečtení těch, kteří nakonec
nepřijdou, to stále vypadá na velmi silnou účast. Poprvé v historii
závodu by se měla zúčastnit také stáj hráčů šachu!!!
TRASA ZÁVODU
Rekonstrukce hlavní cesty v úseku
dlouhé rovinky, tj. od křižovatky u druhého viaduktu ke sjezdu z
kopečka, se v termínu nestihla (vždyť jsme v Čechách...). Po mnoha
letech tedy opět budou mít výhodu stáje s terénními stroji, které z
"galuzkáčů" s obřími velokoly většinou viděly jen vzdalující se
záda. Problematický úsek se bude projíždět takto:
-
VE DNE (17 - 21 hod. a 7 - 17 hod.):
buďto přímo po rekonstruované cestě, která je v současné době
takřka v celém opravovaném úseku zasypána šotolinou a víceméně
uválcována, nebo po úzkém pruhu asfaltu na levém okraji této
cesty (pruh je opravdu úzký, předjíždět se musí po šotolině).
Nedoporučuji zkoušet tentýž pruh asfaltu na pravé straně,
obsahuje špatně překonatelný výkop...
-
V NOCI (21 - 7 hod.): kromě výše
uvedených variant (které ovšem nedoporučuji zkoušet bez
osvětlení) bude možné jezdit po souběžné pískové cestě nalevo od
rekonstruovaného úseku.
POZOR: časové rozmezí pro použití této cesty může být podle
situace změněno (rozšířeno či zkráceno), zejména s ohledem na
množství ostatních návštěvníků Stromovky. Možnost jízdy touto
cestou bude znázorněna zábranami. POUŽITÍ
TÉTO CESTY V JINOU DOBU NEBO POUŽITÍ JINÉ CESTY (NAPŘ. SJETÍ DO
BÝV. RYBNÍKA A JÍZDA KOLEM DĚTSKÉHO HŘIŠTĚ) JE DŮVODEM K
OKAMŽITÉ DISKVALIFIKACI STÁJE!!!
Pro lepší představu o problematickém
úseku si prohlédněte mapku
>>. V prostoru křižovatky za druhým viaduktem dosud asfalt byl,
v průběhu čtvrtka by ale měl být vyfrézován zhruba do poloviny
křižovatky a hloubky cca 5 cm. Podle stavu na místě proto doporučuji
buď objíždět zleva kolem stromu (na mapě vyznačeno jako standardní
trasa), nebo najet do vyfrézovaného úseku běžnou pravotočivou
zatáčkou jako obvykle (na mapě naznačeno obrysovou šipkou).
Legenda k mapce: rozkopaný úsek
je vyznačen černě,
trvale použitelná trasa (v noci raději jen s osvětlením)
modře, náhradní noční trasa
červeně.
POČASÍ
Kromě narušeného terénu bude dalším
zpestřením po mnoha letech také správné koloběžkové počasí - má být
hnusně, mokro a zima. Máme se tedy opravdu na co těšit...
KADIBUDKA
Bude umístěna tradičně u brány do
Stromovky na dolním konci ulice Gotthardská. Budkovné bude
pravděpodobně ve stejné výši jako vloni, tj. 220 Kč za stáj, splatné
při prezenci (pokud bude čas) nebo v následujících hodinách po
startu závodu.
PARKOVÁNÍ
V dolní části ulice Gotthardská jsou
vyhrazená stání pro účastníky závodu v počtu cca 1 místo pro každou
stáj. Ostatní auta je tedy nutno po vyložení odstavit do okolních
ulic. Při parkování v Gotthardské respektujte výjezdy z objektů a
vyhrazená místa pro velvyslanectví! Gotthardská je obytná zóna a
mimo vyznačená parkoviště se parkovat nesmí!
INFORMACE PRO VEDOUCÍ STÁJÍ
E-mailem dostanete další pokyny, čtěte!
Žid |
|
|
|
Grassel: „s obhajováním titulu to bude horší“ |
30. 04. 2014 |
22.4. - Ahoj, s
obhajováním titulu to bude horší, nějak jsme začali pracovat a
rozutekli se po zahraničí. Ale přijít jenom předat kuželku by nám
bylo líto, takže se moc rádi projedem.
Martin |
|
|
|
Parallo: „místo trénování jsme celou zimu
prospali“ |
23. 04. 2014 |
23.4. - Zdravime
kolobezkove nadsence! Parallo vyuziva nejzazsiho terminu k
prihlaseni do legendarniho zavodu a tim odstraseni vsech
konkurencnich staji, ktere se nas musi zaleknout a odstoupi ze
zavodu jeste pred startem. Cely nas tym od manazeru po
roztleskavacky totiz olympiadu v Soci bojkotoval a vyuzili jsme tak
zimniho spanku k nacerpani energii az na vrcholny zavod sezony!
Parallo jede i letos!
Tombyk |
|
|
|
Klídek: „stárneme a máme strach“ |
20. 04. 2014 |
25.3. - Ahoj, je to až k neuvěření, že ještě není ani
květen a Klídek se přihlašuje na letošní
klání. Asi stárneme a máme strach, že naše skleróza by nám účast na této významné
společensko-sportovní akci mohla zhatit. Náš, již tradiční, tým snad netřeba představovat. Jediné úspěchy dosažené v Sochi
– sochy na hřebenech. Ano, mnozí z vás jistě zaznamenali specifické útvary na
hřebenech tamního komplexu. Nejsou nic jiného než naše sportovní výprava, která
před nástupem do letadla na PRG značně zmokla a následně nastydla. Tato
zkušenost nás více než ostatní předurčuje zaujmout čestná místa na výsledkové
listině letošního ročníku, který se bude zcela jistě konat na sněhu.
Koloběhu zdar,
Dik |
|
|
|
Startovní listina po šestadvacáté otevřena |
20. 03. 2014 |
Letošní zima-nezima, při které jsem pořád váhal,
kdy se uložit k zimnímu spánku, už je asi za námi - takže zimní
spánek vzdávám a vyhlašuji 26. ročník závodu „24 hodin na koloběžce
- 24 Le Stromovka“. Pojede se
v ohlášeném termínu 16. - 17. května 2014. Pravidla jsou
neměnná od roku 2011 - viz pravidla ->
V přihlášce uveďte úspěchy vašeho týmu na
koloběžimpiádě v Soči - jakých disciplín jste se zúčastnili
(vrh koloběžkou, obří slalom mezi důchodci, let přes napjaté psí
vodítko, krasokoloběžení apod.) a s jakými výsledky.
Žid
Pravidla ->
Startovní listina 2014 -> |
|
|
|
Kam mizí Blančiny peníze? |
20.
03. 2014 |
(Praha) - Různých výmluv, proč nepokračuje
stavba tunelu Blanka, už jsme slyšeli a četli dost. Jaký je ale
skutečný důvod? Překvapivý - za peníze, původně určené na tuto
stavbu, nechal Žid (který po odstranění Janouška zaujal jeho
kmotrovské místo v pražském podsvětí) rekonstruovat cesty ve
Stromovce, aby tak ještě více zatraktivnil svůj byznys v pořádání
koloběžkových závodů.
Vše je výborně kryto použitím
originálních projektů a dokumentace z původní tunelové stavby. Po
dokončení rekonstrukce tak bude mít hlavní cesta v Královské oboře
vskutku královské parametry - dva jízdní pruhy pro koloběžky v
každém směru, odbočovací a připojovací pruhy na každé křižovatce,
světelnou naváděcí signalizaci, vysoce výkonné odvětrávání a v
úsecích pod železniční tratí dokonce požární hlásiče a nouzové
výklenky s únikovým schodištěm. Součástí stavby je i několik
rychlostních radarů s kamerovým systémem (použita budou zařízení v
maskovacím designu, typ „ptačí budka“). Instalovány budou rovněž
originální gravírované tabule s informací o hrazení stavby ze
strukturálních fondů EU (každých 500 m) a velkoplošné plakáty s
úsměvy primátorů, kteří se o stavbu zasloužili (každých 100 m).
Podle harmonogramu by tato etapa
stavby měla být dokončena do konce dubna tak, aby od začátku května
mohl být zahájen zkušební provoz a 16. května při startu závodu „24
hodin na koloběžce“ již byla cesta v plném provozu.
K tomuto datu je však zároveň
připravováno zpoplatnění nově rekonstruovaného úseku. Zda bude
realizováno formou dálničních známek nebo výběrem mýtného není dosud
známo, jisté však je, že jakékoliv pokusy o objíždění po souběžných
šotolinových cestičkách v bývalém rybníku bude přísně postihováno.
redakce e-zinu Rudá kolobrnda |
|
|
|
starší ---> |
|